school for us

Två snygga bilder tagna nu på denna roliga engelska lektion. 


Godmorgon, eller nått... Hade sovmrgon till klockan nio idag vilket var skönt! Sitter nu på första lektionen av två. Sen är det hem till Bullaren :) 
Hade en bra dag igår! Först skola, sen var jag med Evelina några timmar, vi fikade hemma hos mig, pratade och sen gick vi till hennes tandläkare och så. När hon åkt hem så gjorde jag mat, stadade hela lägenheten och sen så mötte jag upp Anna för att kolla in hennes fina lägenhet, super fint var det! :) Var där några timmar och vi bara pratade, inte så ofta man pratar så mycket med någon men det var skönt att prata en massa! Riktigt kul att träffa henne :) Tycker det är så kul att det kommit in nya människor i stan nu som man kan umgås med. Tummen upp! 

Nu ska jag fortsätta med den har engelska lektionen. Sen lunch. Ha det bäst 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var supermysigt och ska göras om! Kvar är att se din lägenhet som jag förmodligen kommer bli imoponerad av :D puss på dig finis! <3

Svar: Ja verkligen supermysigt! :) Ja den måste du ju see :D puss puss på dig! <3
fanny älgemon

2013-08-23 @ 12:39:44
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0