lite piff

Kanske inte min stil att lägga upp bilder på naglar men ja, det fick bli ett undantag för dessa! Piffa upp enfärgade naglar med lite glittar var inte så dumt, blev nöjd :) Glittret är från Gina Tricot och det rosa från Vecko Revyns Juli (rllrt augusti?) nummer. Vet ej om glittret finns kvar på Gina Tricot dock, köpte det före jul. 

Hej lördag! Jobbade min stsia dag för sommaren igår, så idag sitter jag hemma i soffan och nördar The Vampire Diaries, inte så oväntat ;) snart på tredje säsongen, för andra gången då. Får inte nog! Längtar verkligen efter den femte säsongen nu! 
Dagens framtida planer är att packa inför flytten imorgon, allting ska ju tillbaka till stan, inklusive mig själv! På mändag börjar skolan. Kan inte bärja mig fårn att träffa alla igen!! ÅH vad jag saknar dom :( Jag är taggad för en ny termin. 

Nu ska jag återvända till mina favorit vampyrer, börjar ju bli spännade! Eller, det är det ju alltid. 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0