känn ingen sorg

Detta har jag traskat runt i denna måndag. Skor från Din sko, klocka från ur&penn, tröja från Cubus och halsduk från Gina Tricot. 

Vilken fin dag det blev! Haft mycket för mig och ska snart somna gott efter denna dag :) Först fick jag se alla underbart fina människor igen! ÅH VAD JAG SAKNAT ALLA!!! Och bara efter en liten stund så var det precis som vi aldrig vart ifrån varandra mer än någon dag, alla är helt underbara ♥
Ja det som hände sen var att vi fick träffa mentorerna, få schema och sånt. Slutade vid elva typ. Efter det var jag med Lisa det mesta av dan, träffade massor av hennes kompisar som börjar ettan idag, super kul att få se några nya nervösa ettor. Välkommna är ni alla! 
Drog sen till Ljungkile med Lisa, Alice och massa ljungkile-bor. Hamnade hos Kewin jag, Lisa Och Alice och hade det trevligt några timmar. Sen drog jag hem och åt lite, och så ringde Johan och fråga om jag hade sett filmen Känn Ingen Sorg, vilket jag inte hade så vi gick och kollade på den nu vid sex. HERREGUD vilken underbar film!!! Åh helt totlat kär ♥ Så himla fin och bra var den! Bästa filme på länge, om ens någonsin haha :) Och att se den med Johan var så mysigt! Som jag saknat min fina släktning, min så fina vän :) 
Efter filmen så gick vi hem till mig och prata om allt och inget i några timmar, nu har han dragit. Så jag ska sova nu så jag är redo för morgon dagen :) 

Hoppas eran dag också vart bra, pussar och kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0