just want it a little easy

Gamal bild från i våras. 

Godkväll. Nu kryper snart vardagen in i livet. bara 1,5 vecka kvar!? Känns både roligt och skönt samtidigt som det känns jobbigt. Roligt att tråffa alla igen, saknar alla i skolan och klassen så otroligt mycket! Skönt att komma in i några bättre rutiner än att sova till tolv varje dag. Men även jobbigt att flytta in till den ensamna lägenheten, sköta vadags livet är jobbigt. Vardags stressen och ångesten inför skolan skrämmer mig redan nu! 
Men som sagt, saknaden är otrolig och jag längtar verkligen efter alla!! Sinclair den lilla underbara skolan. 


Dagen har vart som dom flesta, vart några timmar på jobbigt och haft det tråkigt! Långtråkigt när det börjar bli mindre kunder :/ Sen blev det en middag hos käraste farmor och nu på kvälls-kvisten har jag tagit en låång och go power walk. Nu ska jag mysa ner mig under täcket och kolla några avsnitt av the vampire diaries, ja, i väntan på sesong 5 så kör jag igenom hela serien igen! Haha ;) 

Sov gott ♥
 

Fuck this! Varför ska allt vara så jävla svårt och krongligt och obekvämt och bara sååå svårt? :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0