går mot förändringen

 
Återbesökt hos läkaren idag gick bra. Hade en ny läkare denna gång, en kvinna. Kände verkligen att hon förstod mig mer än den manliga läkaren jag träffade förra gången. Vilket var bra! Hon medled för mina åtta veckor och förstod att jag ändå ville ha mer hjälp. Så hon tipsade om olika saker smat skrev ut en kräm som jag ska använda varje kväll i fyra vecor för att se om det blir något resultat och sedan ha återbesök om en månad. Så jag hoppas på det bästa nu! Ska köpa bra mineral smink också för bättre resultat. 
Så det känns bra. Men jag tycker det är så tråkigt att allting ska kosta så jäkla mycket pengar bara! Dessa krämer som dom skrivit ut koster mellan 400 och 700 kronor, plus detta smink som kostar massor! Plus rengörings géler, skrubbar, återfuktande krämer och mer med det. Det är inte bara jobbigt att ha, det koster pengar också! Ibland orkar jag verkligen inte... 


Nej nu ska det bli film. Imorgn väntar min sista dag på jobbet för den här sommaren. Herregud vad det gått fort!? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19991229000095

Läste detta och tänkte på dig.. Kan kanske hjälpa?

Svar: Tack för tipset! Ska föreslå detta för min läkareKram
fanny älgemon

2013-08-16 @ 15:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0