då var man här


Då var jag inne i lägenheten igen efter en hel sommar. Känna bra! Jag har packat upp alla kläder och instalerat mig på nytt i denna lilla lya i Uddevalla. Och nu är jag redo för ett nytt läsår. 
Hade även en mysig stund med mamma på Torp, vi åt mat och så. Gillar verkligen mamma, dotter stunderna. Blir inte så många sånna utanför hemmet så det uppskattas! Införskaffade även mineral smink. Dyrt men det ska ju vara det bästa, och det tror jag verkligen på! Vi testade att sminka lite i butiken och skillnaden mellan resultatet med vanligt smink och mineral smink var verkligen stor! Det ser så nartuligt ut, och det täcker verkligen. Så, jag satsar på detta! Känns bra. 
Vi skulle även in på Ikea, men det hann vi ej med innan stängning :/ Så får bli en annan dag. 

Nu ska jag ta det lugnt framför tven innan jag går och lägger mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0