camera love

Första bilderna tagna med den nyinskaffade kameran, tagna ikväll.
klädder: shorta/munk - BikBok // linne - Gina Tricot // byxor - BikBok 

Godkväll, eller ja godnatt... Inlägget skulle vara uppe för flera timmar sedan men bilderna har vägrat att laddas upp :( inget vidare bra internet här inte. 
Blev en dag i stan idag! Först några timmar på Torp, införskaffade lite fina kläder, bland annat det på bilderna, älskar munken/shortan, super skön och snygg! Men höjdpungten av det som följde med hem var en SYSTEMKAMERA! Åh som jag längtat efter den!! Äntligen har jag den :) Såå, självklart fick det bli lite fotografering nu inan det blev helt mörkt ute. Ska bli så kul att kunna börja fota nu med min alladeles egna kamera! Muuumms!! 

Kom hem från stan vid sex, var heeelt slut, huvudvärk och trött som bara den. Så fick bli tre timmar sömn på det! Nu är jag trött igen så ska nog sova snart. 

Imorgon är det jobb igen. Fyra dagar kvar nu av sommarens jobb, känns skönt, men tråkigt :( 

Sov gott ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0