Bullingrutten 2013


Ja herregud en sånn dag det blev! Trots allt regn som öste ner, så var det super kul! Som vanligt ;) Iår var rundan ca 3 mil lång, med det kändes allt mer när det regnade så mycket :( Tråkigt! Tog oss nästan fem timmar att ta oss runt haha ;D Men gud den här dagen är så rolig! Årets stora höjdpungt, hoppas verkligen inte att bullingrutten dör ut, för det skulle vara SÅ tråkigt! 
Efter vi kommit i mål så for jag till Farmor för att duscha och göra mig iorning och bli lite VARM fy så kallt och blött det var haha. Tråkigt nog hade farmor glömt lägga ut nykeln så fick cykla tillbaka till Crusaders och hämta pappas för att äntligen få komma in i värmen! Sen var det lite för fest hos Andrea innan vi åkte till Crusades för räkor. Efter de var vi i någras husvagn några timmar för att dricka innan vi gick in och festade som aldrig förr! Det känner jag ju idag, fyyy vad dåligt jag mått :( Men nu har jag äntligen börjat känna mig som en människa igen haha ;) En människa med kroppsvärk! Det är ju inte helt smärtfritt detdär med cykling ;) Känns lite här och var. Speciellt att jag lykats att bränna upp hela benen med brännslor :( fy gör ju så ont! Klantigt gjort detdär. 

Nej nu ska jag dö i sängen framför film, imorgon ska det bli in till stan för shopping, YES ;) 

Kramar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0