we see what we want to see

Då var det lördag igen. Stod faktiskt upp tidigt för att vara lördag, och för att vara mig. Mamma kom in och väckte mig klockan nio. Sen vid tio gick jag och lillebror bort till grusgropen som är presis här där vi bor, det var luft skytte där idag som man fick komma och prova på, inte alls min grej egentligen. Aldrig riktigt hållt på med det, vet inte varför direkt, för dom andra i familjen håller ju på lite. Men, dete var kul att vara där och kolla :) Blev lite korv grillning med innan jag gick hemåt. Var inte direkt någon värme ute så det var skönt att komma hem och in i värmen. 
För resten av dagen finns inga planer, mer än att det ska mysas här hemma med räkor senare. 
 
Ni får ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0