utmattad

Hej på er. Då var äntligen denna torsdagen avklarad! En sjuk lättnad. Gjorde inte media provet, när hon sa att man kune göra provet under omprovet om ca en månad gick jag ut ur klassrummet. Jag hade panik för jag var oförberedd och tog cansen direkt att göra hela provet om en månad istället! Pluggandet igår gick inget vidare... Jag somnade i böckerna gång på gång och tillslut gick det inte mer... 
Men! Talet och redovisningen gick väldigt bra!! Pratade om min hembygd Bullaren i framtiden, ett ämne som jag brinner för. Jag var lite nervös, men. Jag vet att jag kan känna mig väldigt säker i mig själv när jag talar inför grupp, jag tycker det är väldigt roligt att redovisa! Om, det är ett ämne jag är intresserad. För att få dom jag pratar för att bli intresserade, måste jag också vara det. Och det gick otroligt bra! Jag fick massor av bra respons och jag lämnade klassrummet med ett leende. Underbar känsla! 

Nu har jag tillbringat eftermiddagen med att kolla på PLL, sova, duscha och äta. Nu är det dax att diska, börja packa inför hemfärden imorgon och kanske staäda lite. 

Hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0