three on me

Tre bilder på mig från denna dag. Lite ruffsigt ostylat hår och ett oversized linen, så som en söndag ska se ut.

Gokväll på er. Precis kommit till rätta inne i stan. Tog farväl av familjen vid middagen i form av pizza i Tanum innan jag tog tåget hit. Vi skulle fira lillbrorsan som fyllde i onsdag. Gott gott! Herrgud tror inte jag vart i Tanum sen i december, jag som traskade runt där dagarna i enda under tre års tid. Känns som igår! 
Nu är helgen över för denna gången också. Går så fort! Roligt att det vart fint väder iallafall. Idag har jag vart ute och motionerat TVÅ gånger. Har nog blivigt nästan en mil för mig idag. Först åkte vi på tipspromenad i vanlig ordning, haha detta med frågor är ju inte min grej alltså... Gissar alltid på verenda fråga. Ibland lyckas men gissa sig till några rätta svar, ibland knappt några alls! Idag blev det inte många rätta... Roligt med en fin promenad på nya platser iallafall :) Genom skogar, över gärden, genom gårdar och över bäckar. Tycker det är lika kul varje gång att få se nya platser.
Och sen när vi kom hem, hade jag ju inget bättre för mig än att ta en PW/löprunda på 5 km till. Man får väll passa på när vädret är på ens sida, eller hur? Fått mycket ny energi iallafall! Kan ju vara behövligt inför kommande vecka kan jag ju lova. Tre nationella prov står på shemat, åh herre.... 

NU, tv tills jag somnar. Massor av kramar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0