en titt från förra veckans

En outfit bild snabbt tagen i förra veckan. Topp från Vero Mode, kofta från Bik Bok & läder byxor från H&M. 

Då var denna söndagen färdig och imorgon börjar vardagen igen. Inte gjort särskillt myckt idag, gick en tips promenad på förmiddagen. Första gången jag gått en tipsårommenad på norsk mark faktiskt. Rundan var precis vid gänsen så vi gick mesta dels på andra sidan riksgränsen. 
Mer än det har jag inte gjort, legat inne i sängen och kollat på serier och hört regnet ösa ner utanför. Blev riktigt dåligt väder nu innan jag åkte in till stan. 

Nu sitter jag vid tven, väntar på att sömnen ska komma på besök, vill verkligen sova. 

Ni frå ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0