söndagen den 7 april

Bild på dagens inköp. Tröja från Gina Tricot, läder byxor från H&M (fint fynd på rean) smink och parfym med doft av vanilj och äpple från H&M. 
 

Hej på er. Nu är jag inne i stan igen och jag börjar vanja mig vid att det är skola imorgon. Iallafall skönt att kunna starta med en sovmorgon. 
Kom hit vid halv sju ungifär, Jag, mamma och lillebror åkte som sagt till Torp direkt efter mamma kom från jobbet. Sprang runt där som yra höns ända tills dom stängde butikerna för dagen. Fick iallafall med min några små saker med mig hem. Å gud jag vet mins inte senast jag köpte kläder faktiskt. Tror det var höstlovet. Saknar att kunna gå runt och shoppa fina saker att ha på sig. Nu är prislappen viktigare än någonsin och knappt något av det jag kollar på i affärerna kommer där ifrån i mina påsar, så jag åker inte ens till affärer längre. Tråkigt!
 
Nu ska jag krypa lite längre ner i soffan och bara ta det lugnt. Imorgon är det en ny dag, en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0