Skolarbete.

Detta är vad jag håller på med på mina media lektioner. Nuvarande projektet är gifar, detta är mitt slutgiltiga resultat, riktigt nöjd! :)
 

Sitter på min första lektion för dagen, matte tråkigt nog... Har ingen energi för detta! Min hjärna är inte intresserad av hur man räknar sanolikhet alls. Men en sak är säker, med största sannolikhet kommer jag inte räkna allt för mycket denna lektion. 
Efter detta har jag två lektioner, sen efter lunch ska jag på möte och komma fram till vad jag ska göra imorgon när det är öppet hus och jag ska typ stå på scen och presentera media programet, spännande! 
Efter mötet tar jag bussen mot Torp och möter upp mamma, nu är det dax att införskaffa en ny mobil! Kan inte vänta!! Åh vad jag saknat att ha en iphone... 
Sen ikväll så ska jag tillbaka till skolan och se en konsert som min fina vän Maria deltar i. Så, min dag är fullbokad! Men det känns skönt, roligare att ha något att göra än att sitta själv hemma framför tven.
 
Kramar. Min vän har bredvid mig hälsar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0