efter en fin helg.

 
Bild från igår.
 

Hej på er. Och välkomna tillbaka efter påskhelgen. Hoppas den har vart bra, att ni njutit riktigt ordenkligt! För det har iallafall jag.
 
Vart en fin påsk helg. Myst med familjen, gått massor ute i skogen, ätit god mat. Igår var vi ute på en vandring och idag gick vi ut och grillade långt in i dom djupa skogarna. Super mysigt. Blir ju så sällan nu för tiden att man går ut och bara går i skogen. Utan stigar att följa, tider att passa eller att behöva bry sig om nått. Så härligt. 

Ikväll är jag ensam hemma. Dom andra stannar på Älgemon en natt till men jag klarara inte av mer. klarar inte av längre tid utan att någon kan få tag på mig... Så min kväll har bestått av datorn endast. Nu, ska jag lägga mig för natten. Var längesen jag var uppe såhär länge! Dom senaste dagarna har jag slocknat framför film vid åtta på kvällen. 
 
Godnatt, massor med fler bilder från påskens dagar kommer att dyka upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0