one of the reasons why I love my home

Bilderna från SPF
 
Ja detta är en av andledningarna till varför jag älskar min hemort och mitt hem Bullaren. Två bilder jag använde i mitt tal igår för att övertyga dom jag pratade för att Bullaren är fantastisk, jag tror faktiskt att dom föll för det. Liksom jag själv gjorde och gör varje gång jag befinner mig här. 
Någonstans på dom där bilderna finns säkert mitt hus, som jag befinner mig i just nu, kom hem till Bullaren för en halvtimme sedan. Sagt hej till dom här hemma och nu är vi i full gång med maten, så gott. 
Kvällen kommer nog spenderas innomhus i soffan insvept i en filt. Och höra regnet blandat med snön ösa ner utanför. Fy vilket väder! Jag hatar det!! Jag vill ha sol och värme i april! Inte snö, slask och kyla... 

Ni får ha en fin helg allihopa. Jag uppdaterar nog strax igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0