natur

Bjuder på bilder från vår lilla vandring i skogen vi hade i söndags, helt underbart!

Gud vad jag älskar att solen kommit fram igen, äntligen! Perfekt väder för ett lov. Vart ute och rört på mig varenda dag sen i söndags nu. Känns så himla skönt! I söndags hade vi ju vår lilla vandring på Kynnefjäll och i måndags var vi också ute i skogen och gick, väldigt fint och mysigt när vi grillade korv och umgicks hela familjen! Det är inte allt för ofta som vi bara umgås och gör något mysigt mer än att sitta hemma i soffan.. Så måndags utflykten var uppskattad. (bilder från utflykten kommer nog imorgon)
Och sen dom senaste dagarna har jag tagit långa promenader och springturer på egen hand runt om på vägarna. Känner verkligen en god energi i hela kroppen. Så skönt att kunna vara ute och njuta. Tycker jag att ni också ska lägga energi till! 

Nu, ska jag kolla på det 6.e avsnittet för idag av Pretty Lillte Liaris, jag är helt såld på den serien! Kanske märks när jag såg det första avsnittet klockan tio i morse ;) Kommer nog bli några till ikväll.

ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0