my heart is like your butt

En lite gamal bild jag tog förra året, kom även på citatet (det kanske passar in i mitt liv just nu.) och detta pryder numera mitt omslag på facebook. En bild laddad med många mörka och hårde känslor, fast med en liten lustig twist. Jag måste säga att jag gillar bilden. 
 

Ikväll ligger jag i soffan framför humor program för att få något leende på läpparna,
vet inte om jag lyckas men. Mycket tanker, men vill helst bara tänka på annat. 
Tog en lång löprunda förut när regnet hade avtagit och solen tittat fram, var riktigt varmt ute! Var helt dyngsur när jag kom hem, skön känsla när man känner att man verkligen rört på sig. Skönt att få springa av sig ordenkligt, få ut lite liksom. Och det var även bra att jag kom ut idag, hela veckan är fullbokad. Men jag kanske får in en runda till, vem vet.
sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0