mongo 1 och mongo 2; snygging 1 och snygging 2

Bild på mig och finaste Lisa. Mongo snyggga!

Äntligen helg. Ligger i sängen framför Pretty Little Liars, i vanlig ordning. Tagit en rykande het dusch, i vanlig ordnig. Älskar att bara stå i duschen hur länge som helst med kokande vatten över mig. Tror jag gillar det mer än min familj haha, och mer än vad pannan här hemma gillar. Går tydligen åt mycket ved och varmvatten när jag är hemma och jag fortått.. Pappa tycker att det är jag som ska borja hugga veden och börja bära in den, eftersom att det tydligen är jag som gör slut på den ;) Kan ligga en sanning i det där.. 
Iallafall, skönt att vara hemma :)
Dagen har vart bra, haft två lektioner, sen vart i lägenheten och städat innan det var dax att åka hemåt till Bullaren :) Träffade några vääldigt saknade vänner på hemresan! Väldigt roligt :) 

Nu hoppas jag på en bra helg, vet inte vad som händer riktigt men. Det skulle bjudas på bra väder och sol har jag hört iallafall, hoppas på det! Vill ut och röra på mig! 
Hoppas ni har en rolig helg framför er att se fram emot. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0