måndag 22 april

En fin bild tagen av Johan i tidig vår.
 

Åh en sån ovärld dag... Hade bara en lektion idag, så jag bestämde mig efter lunch att åka till Torp och se om min mobil kommit. När jag var där i förra veckan sa dom att den skulle komma under förra veckan. Och idag när jag kom till butiken, så var det för det första världens kö. Fick sitta och vänta i en halvtimme innan det blev min tur. För att bara få svaret, Nej, den har inte kommit. Den kommer under dagen. ÅÅÅHHH!!! Så, jag fick åka hem igen för att komma tillbaka imorgon. 
När jag vart på Telia så var jag jätte, jätte trött, ville helst bara dö haha. Men när jag väl kommit hem så tog jag faktiskt en PW. Känndes helt okej faktiskt. Lagom bra väder också. Inte regn, men inte heller sol och inte allt för varmt. 

Nu ska jag bara slappa hela kvällen och vila upp mig inför nationella imorgon. Jag har ju den stoa turen att få ha TVå nationella prov imorgon också. Yeey. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0