Hoppas ni uppskattar det.

Hittade dessa frågor på Jennys blogg. Så tänkte, varför inte? Har inget bättre för mig.
 
 
1. Hur gammal är du om fem år? - 21,5 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Lisa, vi har vart på Torp hela eftermiddagen, riktigt mysigt!
3. Hur lång är du? - 162 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - The Last Song
5. Vem ringde du senast? - Pappa
6. Vem ringde dig senast? - Härle
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - Var ääär du? :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Föredrar nog att ringa, men smsar ju mest.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta sen 17 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? - I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå
12. När vaknade du i dag? - Klockan 7
13. Vilken är din favoritjulsång? - Home med Edward Sharpe & The Magnetic Zeroc
14. Vilken är din favoritplats? - Älgemon.
15. Vilken plats föredrar du minst? - Hos någon jag inte vill vara i närheten av.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Jag tror jag bor i en stor stad. Om inte så bor jag i Bullaren.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? -  Att någon skulle komma och göra inbrott och skjuta min familj, det kommer jag ihåg!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - Ingen aning faktiskt
19. Hur stor är din säng? - 120 och den i stan är nog 140 tror jag
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Två bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Det är väldigt olika!
22. Hur många kuddar har du i sängen? - I Bullarn har jag 4, i stan 2
23. Hur många landskap har du bott i? - 2 om uddevalla och Bullarn är två olika
24. Vilka städer har du bott i? - Bara Uddevalla
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - stumpor
26. Är du social? - Det beror på hur jag mår, vissa perioder pratar jag knappt med någon, men annars är jag väldigt social.
27. Vilken är din favoritglass? - B&J
28. Vilken är din favoritefterrätt? - En av mammas tårtor men choklad mosse!
29. Tycker du om kinamat? - Ja sååå gott!! :)
30. Tycker du om kaffe? - Nej! Inte vuxen än..
31. Vad dricker du till frukost? - Brukar inte dricka nått mer än mjölken i flingorna
32. Sover du på någon särskild sida? - Sover hur som helst! 
33. Kan du spela poker? - Nej har helt glömt reglerna
34. Tycker du om att mysa? - Ja absolut! 
35. Är du en beroendemänniska? - Det beror på? Jag blir nog inte så lätt beroende av något, men blir jag det, så har jag vääldgt svårt för att släppa det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Nej
37. Vill du ha barn? - Ja någon gång vill jag nog det
38. Kan du några andra språk än svenska? - Hyfsad engelska och endel norska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? - Hmm, jag gillar ju sjöar haha
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder
42. Äger du dyrbara smycken? - Mina smycken jag fått på dop och konfermation
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - That 70's Show! Men det sänds ju knappt längre...
44. Kan du rulla med tungan? - Tror det?
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Johan :D Vi har exakt samma humor ochjag har alltid som roligast med honom
46. Sover du med gosedjur? - Nej det ver verkligen längesen jag gjorde det.. Om jag någonsin gjort det? 
47. Vad har du för ringsignal? - Just nu har jag ju mammas mobil, och hon har olika signaler till sina kontakter
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja det har jag allt :)
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - En shorta 
50. Flirtar du mycket? - Inte speciellt nej..
51. Kan du byta olja på bilen? - Haha nej.. Men lär ju lära mig dom närmaste 2 åren.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? - Stjärnlösa nätter
54. Läser du dagstidningen? - Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej
56. Dansar du i bilen? - Nä
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - Kollar på vakna med NRJ  varje morgon om det räknas?
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? - Svaret på sista frågan på dagens nationella prov
59. När var du i kyrkan senast? - Det var nog på julavslutningen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? - Cecillia, Rolf, Ulirich och Sara!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - En natt
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? - Ingen aning, folk gör inte så mycket speciellt för mig.
63. Vad lyssnar du på just nu? - Tven 
64. Har du varit med i tidningen? - Ja, senast förra veckan! När jag gick över ett övergångsställ ;)
65. Vad är det konstigaste du ätit? - skolans mat haha
66. Vem såg dig naken senast? - Tjejerna i omklädnings rummet 
67. Vad är det för färg på din tandborste? - Grön i stan, rosa hemma
68. Hur imponerar man på dig? - Man är gullig och ställer upp med att hjälpa till
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Jenny kanske?
70. Har du någon piercing? - Bara hål i öronen
71. Din största vinst? - Mina fina vänner! Min fina klass, Mina barndoms vänner, mina äkta fina vänner :)
72. Civilstånd? - Singel i vanlig ordning
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? - Facebook, min blogg, Tumblr, Klart.se, massa bloggar.
74. Är du glad nu? - Halft, ska strax ut och gå med Frida så då blir nog humöret bättre!
75. Ångrar du någonting du gjort? - Ja såå mycket!
76. Hur gammal är din pappa? - 47, tror jag ;D
77. Vilket är ditt drömjobb? - Som radio pratare på en stor kanal! Helt P3 :)
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? - Åka utomlands! Helst med min farmor :)
79. Vad har du haft för husdjur? - Två hundar 
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? - 1, En av mina högsta önskningar är att få resa tillbaka i tiden och få se hur det var för människor förr. 2, När Gladiatorerna gick på tv när jag var liten tog jag på mig en sport topp och trosor och sprang in i vardagsrummet och skrek att jag hette Manskna Andersson, 3, Under högstadiet hade jag på mig klocka VARJE dag under tre år! 
81. Svär du ofta? - Haha jag måste nog svara ja..
82. Sverige när det är som bäst? - På midsommar kanske? :)
83. Kan du åka slalom? - Japp :)
84. Vad har du ätit i dag? - Flingor, macka, en påse Zoo, en subaway ♥ och en kaka
85. Vad har du för utbildning? - Grundskolan 1-9 och 1/3 av gymnasie linjen estetisk media
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - Mina armar kanske?
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - Mage, lår, brösten och mina torra fötter + mina finnar...
88. Vilken är din bästa egenskap? - Jag är snäll, mot alla. Men det behöver inte alltid vara en bra egenskap.
89. Vilken är din sämsta egenskap? - Jag håller mycket inne för mig själv. Och att jag tror för gott om folk.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? - Drottning Kristina & Karl XII. Sen intresserar jah mig av vanliga människor, hur folk har haft det genom alla tider.
91. Saknar du något? - En mobil för tillfället!!
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? - Ja, det tycker jag faktiskt. Ens födelsedag är en väldigt speciell dag.
93. Vad gör dig ledsen? - När någon som jag trodde ville mig väl, någon jag trodde jag kunde lita på, visar motsatsen... Och att se min mamma ha ont.
94. Vad gör dig glad? - Träffa saknade vänner! Åh vad jag älskar den känslan! Min släkt gör mig också glad :)
95. Har du varit gift eller förlovad? - Nej
96. Vad ska du göra i helgen? - Ingenting planerat, ska förmodligen gå tipspromenaden på söndag
97. Vad är det knasigaste du gjort? - Ingen aning! haha... Gör så mycket knasigt! Gått genom hela stan med en macdonalds balong är ett av dom kanske?
98. Vad har du för mobil? - Just nu nån sony ericsson.. Men i vanliga fall iphone
99. Vem är din förebild? - Min farmor :) Jag vill föralltid vara som min farmor!
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? - Skyynda mig att få på mig kläder och gå till Frida för att ta en promenad med henne! Så heeeeej då på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0