gråa dagar försvinn

Bild från i sommras, åh drömmer mig tillbaka. Speciellt en dag som denna. 
 

Regnet ÖSER ner, gatorna förvandlas till floder och vinden ta med sig allt som finns i dens väg. Skit dag helt enkelt och jag vill bara tillbaka hem, sätta på en film och krypa ner under täcket och stanna där! Torr och varm innanför tjocka väggar. 
Känns meningslöst att jag ens gick ut genom dörren i morse. Gick inte fören strax fören tio för jag visste att jag inte skulle ha första lektionen, vad jag inte visste var att jag inte skulle ha den andra heller... Utan bara den tredje som började vid tolv och höll på 50 min. Skrev en utverdering bara... Värdelöst, meningslöst, ååh! :( 

Var väll bara det jag ville säga. Dagen igår var bra, men en smula seg. Jag och Jenny kom hem till mig från öppeet hus när klockan nästan var åtta. Så då fick det bli lite mat plus film och sen sömn. 
 
Hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0