family time

Bilder från grill utflykten med familjen i måndags. Family time ♥
 
HEJ! Fredag idag då, håller ingen koll på dagrana, känns som att det like gärna skulle kunnat vara onsdag. Väldigt skönt att inte ha den vanliga, stressiga vardagen med massa press. Den här veckan har jag verkligen tagit tillvara  på att kunna göra vad jag vill, ta det riktigt lugnt! 
Idag har jag och lillebror städat hela huset, så nu luktar det rent och ser fint ut.Så vi hoppas på att mamma blir glad. Nu ska jag sätte på första avsnittet idag av PLL (Pretty Lillte Liars) Såg hela 11 avsnitt igår, bra serie! Ska strax äta någonting också och sen blir det nog en väldigt lång promenad blandad med löpning i solen. Och sen ska jag försöka träffa Jenny idag också! Längesen jag såg henna :) Vet inte när men hoppas det blir av.

Ha en väldogt bra fredag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0