det kommer bara leda till nått ont, ändå.

Bild från i sommras. 

Sista dagen av lovet, tråkigt! Fy vill inte tillbaka till skolan nu... Nu börjar nationella också. Plus alla andra prov, uppsatser och inlämingar. Men, det är inte jätte långt kvar till sommarlov, får tänka så :) 
Just nu ligger jag i soffan framför en film. Men en vrickad fot.. Var iväg på lite kalas inatt och hade oturen att trampa fel bland några stenar. Haha förra veckan kunde jag knappt gå för att det är något fel med mitt vänstra knä, och nu vrickar jag höger fot.. Så, det blir ingen lång promenad för mig idag inte :( Hade jag kunnat gått idag hade jag vart ute och gått och sprungit varje dag i en vecka, men, det blev visst bara fem dagar. Hoppas iallafall jag kan gå ordenkligt snart igen! 
Lite jobbigt när jag ska in till Torp idag med.. Kommer ju inte gå fort fram direkt! Haha. Men det ska bli skönt att komma iväg, och skönt att komma in till stan igen. 

Skriver snart igen. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0