cozy monday

Mig en rednig dag som denna. 
 
Hej på er, hej ny vecka, hej regn. Sitter på sista lektionen nu, vill bara sluta för dagen... Har vart en jobbig och känslosam dag.. Första lektionen såg vi på en film från andra världskriget. Och jag tycker det är så jobbigt att kolla på sånt. Det västa jag kan tänka mig att se är verklighets-baserade filmer från krig. Speciellt andra världskriget. Fy, jag tycker det är så sjukt tugnt och så omänskligt brutalt, fruktansvärt hemskt.. Det är obegripligt att förstå. 
Andra lektionen gjorde inte heller dagen bättre... Min svenska lärare funkar inte. Hon lyssnar inte på oss, vi tycker att hon gör fel, och jag som inte klarar sånt vill ju göra min röst hörd så fort jag tycker att jag eller andra inte behandlas bra. Jag säger ofta ifrån på svenskan... Vilket gör att jag får väldigt mycket skit från läraren. Idag var det illa. Hela klassen sitter med dåligt humör och jag vill bara gråta. Är vi så dåliga eller? Tycker hon är vi är så fruktansvärt dåliga? Jag känner mig jätte dålig och helt världelös efter den lektionen iallafall, börjar känna så allt oftare efter hennes lektioner.

Åh vad roliga saker jag skriver om... Ingen rolig dag. Ingen bra start på denna veckan direkt.. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0