bra gött

 
Äntligen bjuder vädret på sol igen! Vart ute på en lång och svettig runda med vädret på min sida. Skulle säkert kunnat vara ute mycket längre, men det får bli en annan dag. 
Nu sitter jag framför tven och väntar på att vattnet ska bli varmt. Kommer hem svettig och go, vill bara duscha! Men, så får jag elda först. Tar ju hundra år att få lite varmvatten haha. 
Efter min dusch väntar en lyxmiddag med rådjur följt av tårta för att fira lillebror som fyllde hela 14 år i onsdags. Sen blir det mys med familjen tror jag. Händer inget annat vad jag vet... Inte så kul. Eller det är inget fel med mys hemma, men jag skulle velat träffa folk. Men det blir ju inte alltid som man hoppas och vill nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0