beautiful lighted

 
Vill visa upp min ny-gjorda Tumblr för er. Blev plötsligt sugen på att skaffa en helt ny Tumblr förut. Det är ju egentligen så enkelt att göra. 
Min andra tumblr, eller min "vanliga" tumblr Do You Feel The Same? Har blivigt väldigt djup, dyster och känslig. Jag vill inte längre lägga upp glada och "fina" bilder där. Possetiva bilder. SÅ, jag skapade en helt ny tumblr för dom behoven. Reslutatet ser ni ovan. Älskar verkligen temat, bilderna, stämningen i dom. Som en helt annan värld. 
Har jobbat med den hela kvällen, samlat ihop bilder, sökt nya tumblrs att följa samt rotat runt i We Heart It  (där jag även också har ett konto, doyoulove heter jag.) för att hitta snygga bilder även där. 
Men nu känns det som jag har en bra och stadig grund att jobba vidare med. Kommer hålla denna tumblr vid liv, liksom jag även kommer hålla igen den jag redan haft sen innan. 
Hoppas ni går in och kollar :) 
 
Min första Tumblr - Do you Feel The Same?
Min We Heart It - doyoulove
Min Nya Tumblr - Beautiful Lighted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0