you get to know me better and better every day

Nu är jag äntligen hemma, och har äntligen ätit :) Så ska snart duscha tänkte jag och sen kolla nån film eller nåt sånt, eller bara sova... Haha. 
Dagen har gått bra! Inte så mycket att säga, lite vanliga lektioner sådär, hade datakunskap sista så vi hade ingen svenska. Så nu kan jag lite mer om min mac! :)
Annars då? Ja de är som de brukar :) Jag är mestadels trött, men! Jag har så himla kul under tiden! Gillar verkligen min klass och ja hela jäkla skolan och alla som går där! Helt fantastisk vad de är skönt att gå på Sinclair! Om man gämför Sinclar med tex Angeberg som är grann skolan så är de som svart och vitt typ. På Angeberg måste man klä sig på ett visst sett, helst märkeskläder för att verkligen passa in - på Sinclar går folk i precis vad dom vill! De kan vara typ sky höga platåskor, plagg spridda i hela regnbågens färger! Eller nåt super duper enkelt, vad som helst som man är bekväm i! 
På Angeberg kan man inte prata med vem man vill, vet inte varför riktigt? - På Sinclar pratar ALLA med ALLA, stämningen på skolan är den skönsate som finns! De är glada och upppiggande folk precis överallt, de är bara att haffa tag i nån! Känner man dom inte? Ta kontakt då? Alla är trevliga! 
På Angeberg sitter alla tysta och fokuserade, ordentliga och ordningssamma - På Sinclar går folk runt i teater dräkter, åker longboard i korridorerna, sitter på en bänk och spelar gitarr eller sitter vid flygeln och plinkar. Musik och radio hörs både här och var, de går runt folk med stora filtar om sig eller så ligger dom som slängda trasor på en soffa. Haha!
Ja, jag älskar Sincair!! Och jar har inget ont om Angeberg på de sättet! Jag valde bara en av Uddevallas gymnasieskolor. Folk som går Angeberg trivs ju där och de ska dom verkligen fortsätta med! :) Men jag själv skulle aldrig klara av att gå där tror jag, för mig finns inget annat alternativ än Sinclair! :) 

Nu ska jag duscha! :D

Bilden är på mig och Lisa igår! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0