you dont care at all




Sitter i skolan nu och har en låång go rast! Börjar om typ 45 min och har haft rast i två timmar redan. Gött. 
Hade gympa förut, vi var i styrkerummet vilket var jävligt gött! Men nu känner jag bara att jag saknar gymmet ännu mer.. :( Men de var skönt att känna att man har muskler. Och nu sitter jag är trött i hela jäkla kroppen! Go känsla ändå. 
När vi slutat för idag tar jag tåget med Maria och ELIN! Har inte träffat Elin sen före skol-starten så ska bli rikitgt kul att se henne :D Göteborgs tjejen som hon nu är. Sen ska jag åke hem till Jenny och käka och sen vidare till Johanna på för-ferre innan vi tar en buss till Tanum för party party!! Och så går jag och Jenny hem till henne i Tanum nån gång inatt och sover där. Är inte så taggad på party just nu men jag får väll tagga till innan kvällen! 

nu ska jag va social med alla här :) Vet inte hur jag kommer uppdatera här fram tills imorgon, kan komma upp nåt inlägg säkert :) Annars så uppdaterar jag nog instagram under kvällen! Där heter jag golikeme om ni vill förja mig. 
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0