when I see you... no I can't explain what happens in me then..

Dagens outfit: Kofta - Bik Bok || Bluse - H&M || Kjol - H&M || Knästrumpor - Lindex (tror jag) || Väska - H&M || Halsduk - Stickad av mormor || Ring - Indiska || Skor - Converse

Hej på er. Nu har halva veckan gått och nu återstår bara den roliga delen :) Eller morgondagen kanske inte är nåt å se fram emot.. Mer än att jag ska till Torp tror jag! Ska kolla på lite saker och eftersom jag slutar vid två passar de bra. De som händer mer imorgon är att jag ska ta skolfoto, men de är inget att se fram emot.. Har bara ångest över vad jag ska ha på mig.. Mas! 
Annars har dagen vart lite upp och ner, har inte riktigt vart på topp, försökt å få mig glad genom att kolla på typ 4 avsnitt av That 70's Show, blev ju glad för stunden iallafall, tror hela skolan höra mina skrik-skratt.. Haha! 
Men som sagt, de gick bara för stunden. Dålig dag i övrigt. Inge vidare, orkar inte bry mig om ett skit längre! Varför bry och ödlsa tid på nånting som aldrig funkat eller gått, och aldrig kommer göra heller. Orkar inte. 
Saken blir då klart inte mycket bättre av att jag, när jag ska gå på bussen sista biten ser en gamal "bekant" "vän" ,saksam.. Som jag iallafall inte ville se! Inte borde se, som jag såg och de försörde allt. Som de gör varje gång när jag inte borde se den personen. Och vipps! Så står personen tydligt i synhåll. Och jag får börja om från noll, igen. 
Fan va jag hatar detta. 

Okej känner att de var lite onädig information kanske!! Men de är så de är! Så nu vet ni nåt ni inte behöver veta. 

Nu ska jag sova, skönt! Sova och hoppas på morgondagen. 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jaa jag vet! Det var ett bra tag sen jag var på andra sidan nu :/

Svar: Jaa alldeles för längesen! :(
fanny älgemon

2012-09-26 @ 23:16:21
URL: http://kajsabragees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0