uppiggande en dag som denna



Godmorgon, eller inte.. Började morgonen med att försova mig, sen åka moped i hela tre grader!! Tyckte inte de var så varmt... Var typ frost mopeden och dessutom glömde jag vantarna och hann inte hämta dom, så jag skrek typ, haha... Men jag har ju överleft, nätt och gämnt.. har feber tror jag, näsan rinner  och halsen är tjock som ett fetto!! Men jag har tagit verktablett, halstablett, nässpray och varma kläder! 
Men jag tror jag tar tidiga tåget hem vid tolv. Så jag kommer hem och får sova. 

Haha fan va rolig information ni får hörrni!! 

Men jag ska avsluta nu för ha media lektion, om vi hittar vart vi ska va....! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0