Tuesday evening

Ja GISSA vad jag vart ute och gjort precis!? Ni kan ju gissa på också får ni svaret imorgon eller på torsdag :) Kanske inte är så svårt att gissa men.. Bilden ovan är en ledtråd. 
Nu sitter jag inne i min säng med en mellodi av Håken Hällström i öronen och två datorer framför min nos. Fin kväll! Och de bästa med den är att jag inte behöver gå och lägga mig inom en timme! För imorgon har jag K-dag, vilket är likamed typ studiedag och de betyder ju ledigt! Och med de sovmorgon :D så behövligt!! Har längtat efter den här sovmorgon jag ska ha imorgon hela dan idag! Haha! Så jag sitter här och taggar till ;) Ska sätta på en film tror jag, kanske ta en dusch och sen gå och lägga mig när jag vill! Blir väll inte så sent ändå för jag är super trött, men morgon-ångesten behöver jag ju inte tänka på så de underlättar endel! 

Sov gott alla ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0