söndags ångesten

Sitter inne vid teven och myser och känner mig riktigt, riktigt mätt efter alla goda vofflor! Muuuumms :) 
Försöker plugga men de går ju sådär.. Ska göra en redovisning som ska vara klar imorgon om Camilla Läckberg. Har ju kommit en bit iallafall! Går ju lättare när man iallafall är intresserad av de man ska redovisa om, men ändå.. Sen ska jag plugga till ett prov i källkretik som jag också har imorgon, tycker de är svårt faktiskt! Men de tycker ju alla andra också så ja... 
Men jag har verkligen noll motivering till att plugga just nu!! Ingen motivering alls. De suger. 

Men ja ni får ha en fortsatt bra söndag så ska jag fortsätta söka på information om Camilla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0