snyggingar


Hej på er. Förlåt för at jag inte har uppdaterat ska jag börja med! Igår var dan halt full-proppad med saker och jag hann inte ta mig tid och skriva, hade lektioner hela dan och sen direkt jag had kommit hem så stack jag till Jenny och hjälpte henne att tona hennes hår. Och när jag kom hem därifrån skulle jag duscha, var så trött så jag somnada i duschen (!?) Så jag gick och la mig efter de ;)
Har även fått världens tätaste näsa!! Tror aldrig min näsa vart såhär katastrofal i hela mitt liv! Vart en as jobbig natt verkligen. Så när klockan ringde 05.20 och jag kände mitt dunkanda huvud, helt igenproppade täta näsa och sandpappers torra mun bestämde jag mig för att stanna hemma idag... Så jag sov vidare till typ elva. Skönt. 
Men hemma kommer jag inte få va hela dan. För vid tre ska vi i familjen åka till Uddevalla och provköra en bil, och jag måste med för vi ska äta ute efter, så jag får nån middag. 
Men fram tills dess ska jag bara ta de lugnt och inte lämna sängen! 


Bilderna är från igår när vi hade digitaltskapande-lektion. Uppgiften vi har där är att intervjua en annan person i klassen och sen ta fem bilder som beskriver den personen. Men de blev lite ojämnt så jag, Jenny och Lisa är tre! Och ovan är några av bilderna jag tog på dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0