please don't be someone who hurts me



Godkväll. Trött som fan men de hör väll till. Sitter i köket och pluggar, ska förbereda en genomgång så jag håller på med de. Och jag kan inte koncentrera mig om jag sitter på mitt rum för då hittar jag tusen saker som behöver göras! Så köket passar bra för mig. Har lite tända ljus framför mig och i öronen hörs mamma ljudbok vilket lugnar ner mig faktiskt. Och magen är fylld med mat, detta gillar jag.
Dagen har annars vart kaos och helt upp och ner. Började med att jag skulle köra moped till bussen i spöregn, men som tur var så gick mamma upp och körde mig :) Sen när jag kommit till Hällevadsholm, ställt mig i en kall busskur så får vi reda på att tåget är försenat en kvart. Slutar med att de kommer efter en timme och 20 min!!!! Fyfan för västtrafik asså. Hur tänker dom som har hand om allt!?!? Man blir så jävla arg!!! Kan inegnting funka!?!?!? Och ersättnings-bussar, vet dom vad de är för nåt eller!? Verkar ju inte så direkt.... 
Ja jag kom till skolan vid halv tio typ. Missade iallafall ingen lektion för jag började inte fören 10.10. Och då hade jag två feta lektioner, historia och svenska. Och sen var de diggitaltskapande i 2 timmar och 30 min, fett. trött. var. jag. efter. de. Och då! 1 och 1 halv timmes tåg, buss och bil innan jag kom hem. 
Så ikväll ska jag lägga mig vid åtta eller nåt, vad är klockan ens? A tio över sju, så ska snart sova. 

Hoppas resten av veckan blir bättre än den här måndagen! 

Är du som alla andra kan jag bara vända mig och och gå nu direkt. För isåfall är jag inte intreserad och vill inte få något att bli sårad över.



Kommentarer
Postat av: Anna Sörlin

FIN HEADER!

Svar: TAACK :D
fanny älgemon

2012-09-17 @ 21:13:39
URL: http://www.annasorliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0