Onsdag

Godmorgon! Tro de eller ej! Men jag käner mig faktiskt pigg efter alla timmars sömn jag fick igår! De jobbiga är ju bara att om jag alltid ska få så mycket sömn så har jag typ bara en timmes vaken fritid hemma varje dag.. Men, sova är ju livet! Eller? 
Kom precis till skolan iallafall, har köpt en liten dricka och sitter nu i "chill rummet" som vi kallar de med Maria och Anna, vi har individuellt val nu på morgonen. Och då har man antingen språk eller valfritt till studiepass. Vi kände inte behov av studiepass så vi har håltimme nu till 10.20, go morgon! 
Slutar för övrigt tre idag, så ska ta sena tåget hem. Och ja vem vet, kanske sova när jag kommer hem? Mycket möjligt!! 

Hoppas ni är pigga, glada och poseítiva denna morgon :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0