min helg!

 
1: Jag och Simon på veckans sista lektion, estetiskkomunikation. 2: Jag och Maria på tåget hem, de är Elin som tog kortet som varken jag eller Maria hade träffat sen skolstarten typ! As roligt att träffa henne!! 3: Jag som leker lite hemma hos Jenny innan vi skulle till Johanna i Grebbestad för att piffa upp oss inför kvällen! 4: Charmiga Jenny och hennes lika charmiga bror också hemma hos Jenny innan vi åkte till Grebbestad! (ny rad) 5: fest pinglorna Josephine och Saga när festen var i full gång! 6: Jag och fina Ella på toaletten 7: Mina och Angelicas sockar efter att vi vart ute och gått lite, la upp den på fecebook och på nåt vänster blev de skrivet: Vattnet gick... Haha! 8: Min och Jennys frukost vi fick i oss i lördags, huvudvärken bara spruta och värken fanns i hela kroppen! Fyfy för de! (ny rad) 9: När jag äntligen kom hem så skulle vi till Älgemon, mådde inte så jätte bra, huvet dunkade och jag var helt kass! Så la mig ute på alltanen med datorn i knät en stund. Lite jobbigt med solen men de gick ändå. 10: Gick en liten promenad på kvällen i min lilla snigel tackt, men de var skönt! 11: en till bild från promenaden. 12: Satte mig nere på bryggan när de börjde bli mörkt och satt där ett tag med en kofta runt mig och kände den kalla vinden i håret. Jag älskar att sitta där. 

Har inte så mycket mer att tillägga när jag skrivit om alla bilder. Fredagen var kanon! Dansade skiten ur mig och hade super kul verkligen!! Fick sota för de igår dessvärre :/ Men de här ju till ;) Var vart lite nere både idag och igår, så ja jag tar de lugnt. De är så de... är. 

Hoppas ni all haft en fin och bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0