meningslös dag och kväll, egentligen

De enda jag har gjort idag efter att Lisa åkte vid ett är att jag har sovit (tänkte plugga när Lisa åkt, blev så att jag tog fram de jag skulle plugga men somnade efter en kvart och sov till halv sex.. Undra hur lätta jag kommer somna nu liksom!) sen har jag kollar på serier och nu kollade jag precis på Avatar. Det märks att jag gör allt för att inte plugga!! Hallå!? Jag vill ha lite fritid här!? Får väll plugga skiten ur mig imorgon.. Har lite dåligt samvete nu faktiskt. Har ett prov och en redovisning på måndag, goood! :D....

Men! Jag får väll lägga mig och försöka sova, kan ju runda av kvällen med ett avsnitt av Svensson Svensson kanske? Haha ;) 
Godnatt! 

Bild från Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0