macbook air you know

lite skillnad i storlek tycker jag!
 
HEJ! tvingade mig till skolan idag, dels för att få den nya datorn i mina händer men också för att träffa alla underbara människor såklart :) vill ni se nåt gulligt kan ni ju kolla på den här länken som är till Lisas blogg när hon nämner och visar mig i två inlägg, för gullig är hon ju! :D hihi :D ♥ 
Och nu sitter jag även här, men en sprillans ny och super duper tunn macbook air fraför mig! Känns som den kommer gå av asså... Sjukt va tunn den är! Men jag är faktiskt stolt över mig själv att jag nu fattar lite om hur man använder en mac, som den icke mac människa som jag är! Får väll kurser och sånt inom kort också så jag lär mig ännu mer.  
Annars har dagen vart päs men ändå rätt jobbig pga förkylningen.. men jag fick näsdroppar och huvudvärks tabletter av skolsystern så jag har klarat mig rätt bra ändå, hoppas jag inte är sämre imorgon igen bara.. orkar inte vara förkyld! fyfy
Nu ska jag snart stänga ner mina två datorer här, säga hejdå till Noah och Lisa med som jag snackat med på skype i tre timmar snart, SEN ska jag försöka sova :) 

Hoppas ni alla mår braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0