jag stannar, där jag väntar, å jag längtar.


Har stått framför garderoben nu i två timmar nu.. Blir galen på kläder ibalnd. Bilr trött påt! Eller jag älskar ju kläder! Men ibland blir man ju bara helt yr i bollen av allt! Får se vad jag tar på mig imorgon, känns som jag bara har "uppklädda" kläder om ni förstår. Jag vill ha på mig nåt bekvämt! Även fast jag trivs jätte bra i fina blusar och massa smyken. Men nu syftar jag på bekvämt som en tröja och kofta bara liksom. 
Haha orkar inte med mig själv... Nånting får jag ju alltid på mig! 

Ska lägga mig snart så jag inte får en hjärtatack när jag vaknar i morgon pga för lite sömn..  Så godnatt på er :) 

Jag är arg på mig själv för att jag inte såg när du blev såhär, för att jag inte backade innan du blev den du visar nu. Förr var du så snäll. Jag kunde sova i dina armar och du höll om mig. Och du kunde visa för alla att du gjorde de. Som om jag betydde nånting för dig. Vilket jag aldrig gjorde.. Den du visar nu att du är e ett svin. Som inte ens kan se på mig längre, som inte ens kan säga till mig att jag inte betyder ett skit för dig, att ingenting vi gjort har betytt ett skit för dig. För nu vill du ha alla andra, alla andra förutom mig. 
För en månad sen kysste du mig och höll om mig. Nu vänder du  dig om och försöker komma bort från mig så fort som möjligt när du får en skymt av mig. Säger jag hej kollar du åt ett annat håll, som jag inte är där. 
Vad fan hände egentligen!? Vart tog du vägen? Eller har jag bara inbillat mig att du ens var där? Har jag bara inbillat mig den bild jag hade av dig förr. För detta är inte de. 
Jag är arg på mig själv att jag inte backade tidigare. För jag gick så långt att jag inte hittade tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0