in my dreams

Godmorgon på er. Vaknade nu precis upp ur min typ fjärde dröm den här morgonen och nu orkade jag inte somna om. Hatar att drömma!! Ibland har jag ingen aning om jag har upplaft saker eller om jag har drömt dom! Och de händer typ hela tiden nu. Väldigt väldigt irriterande...Nej fy, den här morgonen/ntten har vart kaos med drömmar. Mycket mer än vanligt!! 

Så, vad händer? Jo just nu är jag ensam hemma så de händer ju inte allt för mycket. Funderar på att sätta på en film och bara ta de lugnt och inte lämna sängen. Dock börjar jag bli ite hungrig.. Konstigt!! 
Ja sen ska jag väll inte göra nåt speciellt idag, bara förberede mig för ikväll typ. Ska väll äta middag här hemma och sen får jag se vart jag ska... De är inte bestämt än nämligen. Så ja jag får se helt enkelt. Ska till Crusaders nån gång under kvällen iallafall! Och så vet jag att jag ska stå där och sälja korv mellan tolv och ett, vilket jag fick reda på nu... Jaja. Jag slipper betala inträde till festen iallafall så de är ju positivt. 
Och sen ska Evelina slummra här hos mig också. 

Vad ska ni göra ikväll? nåt kul hoppas jag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0