i know i've said it a million times, but i'll only stay with you one more night

Photos: Tagna på/av mig. Redigerade av mig.
 
Ja nu är de strax lägg-dax. Skulle lagt mig tidigare tänkte jag men så kom jag på för typ 3 kvart sen att jag hade en inlämning tills imorgon på nånting vi skulle göra i media komunikation.. Så de var bara att sätta igång med de! Vet inte hur bra slut resultatet blev men de är ju alltid bättre än ingenting.
Haha tog en joggingtur/powerwalk förut och gud va de känns i benen, haha! Märks att jag inte rört mig på nästan tre veckor..! Men nu är de ändringar på de och tillbaka till hur de var före förkylningen! Kanske tar en tur imorgon med? Går de som jag hoppas är jag hemma vid två imorgon. Har bara två lektioner och slutar halv 12, gött!! 

Hoppas ni gillar bilderna! De var överraskningen jag nämnde igår kväll ;) Tog dom igår men hann inte redigera dom så jag tog mig tid idag. Var ju inte världens bästa ljus och de skulle gå fort och ta. Men jag blev faktiskt nöjd ändå! Har några till också som jag bjuder på nån annan gång :)


Godnatt

Kommentarer
Postat av: kajsa

Snygg Fanny!

Svar: taack fina du! :)Och! gud va längesen de var!!
fanny älgemon

2012-09-25 @ 16:59:30
URL: http://kajsabragees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0