I don't think anyone understands.

Outfit bilder från idag. Tagna av Lisa. Shorta - Grangården // Linne - H&M // Shorts - H&M // Knä strumpor - H&M // Halsduk - Stickad av mormor // Klocka - Ur&Penn // Ring - Indiska // Skor - Concerse
 
Kom hem för bara en liten stund sen. Åkte till Jenny lite efter jag kom hem från bussen förut, åt lite innan jag drog och så. Men så skulle Jenny för besök nu så då fick jag åka lite oväntat hem igen. Glad för din skull! 
Annars har väl dagen vart bra, eller nej. Tänker jag efter har den faktiskt inte alls vart särskillt bra. I morse var tåget försenat en halvtimme till och börja med, sen hade jag dedär provet första lektionen som jag inte riktigt vet hur de gick på.. Nåt som var bra idag var väl att jag slapp redovisa för jag hann inte för allas tog så lång tid. Så nu kan jag förbereda bättre tills på onsdag. Sen hade vi digitalt skapande med, fick väl inte så mycket gjort kan jag väl erkänna.. Ingen lust alls! Fantasin till att göra två kollage fanns ingenstans idag! 
Hoppas resten av veckan blir bättre. Som de ser ut imorgon blir kanske inte vädret de bästa.. Varning klass 1 i nedebörd är ju inget att se fram emot direkt kanske. Får hoppas på de bästa, åtminstone på att tåget kommer! 
 
Ska gå in till soffan nu strax och kolla på underbart är kort. Sen lägger jag mig direkt efter de är slut. 
Orkar inte med mitt liv just nu. Kort, väldigt kort sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0