how would my world look like if you loved me?

Nu ligger jag i sängen och ska strax avsluta och sova. För de behöver jag. Dessa tidiga mornar tar verkligen kol på mig... Men imorgon behöver jag iallafall inte köra moped till bussen! Mamma var så snäll och erbjöd sig köra eftersom jag är förkyld nu och grejer. Underlättar ju lite faktiskt!!
Imorgon börjar jag inte fören tio heller, skönt! Och då ska jag hämta ut den efterlängtade datorn :D så gött!! Verkligen längtat :) de är väll största anledningen till att jag måste till skolan imorgon! Och såklart för att träffa alla fina människor :) älskar min skola!!
Nu ska jag sova. Så godnatt på er :) ni får en bild också som visar en del av min eftermiddag, skulle ju åkt med familjen och kollat på nån bil men jag sket i de iallafall, så jag stannade hemma och ritade lite :) får se om de blir nåt av de alls! Den är lite kaos för tillfället, men de är bara att jobba på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0