hela huvet är en stor gröt just nu

Haha hela mitt huvud är kaos!! Har stått åtta timmar bland vimlet, röster i mikrofoner från överallt, allt folk, alla nya ansiken, all rörelse, all information man måste konsentrera sig på, att försöka överrösta hela mässans ljud så fort man ska säga nån nånting, försöka få ut så mycket information som möjligt på kort tid, till så många som möjligt, och leendet ständigt på läpparna! Jag är helt slut.. Mitt huvud är en stor gröt och jag orkar inte ens höra nångon prata med mig just nu, klarar inte av att lyssna på en röst just nu! Haha, jag är trött hela jag...mina öron, ögon, min kropp, MINA FÖTTER och mitt huvud klara inte mer ansträngning idag alls!! Så nu säger jag godnatt och tack alla som var på bokmässan, som gjorde bokmässan möjlig iår. Jag säger tack för iår också ses vi om ett år igen! 

Skulle ju lagt upp alla mina bilder nu hade jag tänkt, men de tar så jäkla lång tid just nu så jag orkar verkligen inte de. Men imorgon kommer alla kändis bilder upp! Och bilder från montern. Så kika in imorgon :) Tills dess kan jag ju bjuda på en bild iallafall. Den är på mig strax innan jag åkte vid halv sex-sex. Haha jag är helt totalt slut, kanske syns för boken håller jag upp och ner, och baksidan fram... Haha! NU ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0