Godmorgon

Vaknade av att mobilen åkte i golvet med en smäll och nu kan jag ju såklart inte somna om... Kanske försöker en liten stund till för jag äär så trött! Gick å la mig så tidigt som halv tolv igår för jag kunde inte hålla ögonen öppna längre, haha att man ska va så jäkla trött...
Idag väntar ingenting jätte spännande fören jag åker bort till farmor vid typ tre. Ska sova där inatt med bröderna för mamma och pappa ska sova borta i Strömstad. Då tycker ni såklart att jag skulle kunna sova ensam hemma som jag gillar så mycket! Ja de skulle jag ju kunna. Men de händer så mycket mer på östad tycker jag ;) så jag sover där!
Vad ska ni göra idag? Hur utnyttjar ni eran lediga tid? :) de är spännande att veta!
Själv ska jag nu försöka sova nån timme eller två till :) ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0