friends

Sitter här och förbereder mig för morgon dagen! Den är nära nu. Och guud va kul de ska bli :D ska ju då på den stora bok och biblioteks mässan i Göteborg imorgon och ställa ut min bok, för andra gången! Åh jag är så glad att jag fick vara med i år med!! :) Så jag är super peppad. Kommer doch att dö på Göteborgs centralen.. Ska nämligen gå från tåg till spårvagn eller buss för att komma till korsvägen där mäss-huset är. Centralen är stoor och jag är liiten, och oerfaren. Kommer gå vilse, få panik anfall eller nåt och ramla ihop livlös på marken mitt bland alla på centralen! Haha nejdå, får ringa Maria så får hon vara vägbeskrivare ;) 

Annars har min dag vart bra. På sista lektionen skulle vi ut och fota fula bilder i Uddevalla som jag skrivit om innan! Fick allt några fula bilder på fula saker ;) Men bilderna ovan är inga av dom!! Såklart :) Första bilden är på William och Joel, och andra på mina närmaste vänner i min klass, så fina är vi :) 
Sen efter vi slutade vid två åkte jag och Alice till Torp en sväng! Köpte ett skärp, ett naglack och ett mobilskal :) Också lite tråkiga saker som smink och så.. Men jag är nöjd! :) 
Nu ska jag göra iordning lite, sen sätta mig framför teven tänkte jag. 

Vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0