fan va ketchup

Haha dåligaste rubriken någonsin tror jag!! Men vi har sagt ketchup hela dan idag som betydelsen typ "fan va fett" eller "fan va coolt", så de fick bli rubriken denna kväll! ;D 
Har precis kommit ut ur duschen typ, fryser så jag vet inte vad! Så fick bli en varm, rykande dusch nu innan jag ska lägga mig strax. Så nu har jag fått upp lite värme! 
Sen har de inte hänt mycket, åkte hem med två tåget, kom hem vid halv fem och ja sen har jag bara kollat på The Vampire Diaries typ.. Tänkte faktiskt sätta på ett avsnitt till nu innan jag stänger ögonen och sover tills imorgon, är väldigt trött. 

Vill också säga  att jag är så glad för dom flesta av mina närmaste vänner! Som nu nästan alla är med underbara killar, i eller påväg in i ett förhållande. Så glad att se er så glada och med sån glädje i era ansikten ♥
Ni är så världa de! :)
Själv hoppas jag fortfarande på de omöjliga, att få en glimnt av nåt liknande. Men de där hoppet försvinner mer och mer för varje dag. Men de är nåt för sig. 
IALLAFALL! Jätte glad för mina fina vänners skull ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0