jag kan bara se dig le i mina drömmar.

 Ni kanske vet att jag drömmer väldigt mycket. Har nämnt de här förr. Tycker de är skit jobbigt! Har inte alltid drömt såhär mycket men nu i sommar och nu med så har jag börjat drömma nästan varje natt! Vet inte varför jag gör de nu men ja. De är sjukt jobbigt! För jag brukar drömma om personer jag inte vill ha nånting med att göra längre, personer jag försöker glömma. Speciellt en. Och jag drömmer saker som den och dessam personer som jag så gärna vill ska slå in! Men jag vet ju att de inte kommer göra de såklart. Och detta gör att jag får upp hoppet lite, lite till. Vilket jag inte ska!! 
Som tur är så glömmer man ju frömmar väldigt snabbt, vissa iallafall. Igår drömmde jag en dröm jag forftarande mins i minsta ditalj, en sån dröm jag vill ska vara sann, som verkligen krossade mig när jag vaknade. Har tänkt på den konstant sen jag vaknade. Att man kan må så dåligt av att tänka på omöjligheter.. 

Du fick mig att falla för dig än en gång, du fick mig att bli kär en gång till. Du fick mitt hopp att resa sig, innan jag vaknade och allt var krossat,försstört och de ända jag tänker på är allt som är förlorat, förstört och borta. 
Jag kan bara se dig le mot mig i mina drömmar nu. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0