de var den natten



Godmorgon. Ja jag mår faktiskt bra idag! Känner av huvudvärken men de är väll de man får räkna med. Känner praktiskt taget ingenting. Så de är ju braaaa. 
Ja vad hände igår? Jag åkte bort till Crusaders vid ja kanske halv tio. Var så sjukt lite folk!! Brukar vara proppat med folk men igår vad de jätte lite, så de var ju tråkigt så sätt. Men ja kul var de ju ändå så men. De var ju bara dansbands musik också, vilket de inte brukar vara annars. De brukar ju vara lite dansband med sen brukar de ju komma nån DJ med. Men de var de inte den här gången... Lite tråkigt de med! Fick iallafall buggat lite grann :) 
Sen kom de ju folk och vissa personer som inte borde kommit, speciellt en då! Som inte alls borde kommit. Fan va folk kan vara trevliga... 
Fuck this shit!!!. 
Sen sov Evelina hos mig med, så vi åkte hem lite innan halv två. Och somna typ direkt. 

Så nu har Evelina precis åkt och jag ska nu kolla på film och inte lämna sängen tänkte jag. De är ju fint väder ute men jag kan inte träna för jag är ju fortfarande väldigt förkyld och ja vad ska jag ut och göra då? Kallt är de med... :( 

Ha en bra dag! 

Jag vill bara ha ett ärligt svar på en fråga. Bettyde nånting av allt de vi haft och gjort nånting alls för dig? Nånting över-huve-taget? 
Vet inte ens om jag vill höra svaret längre...
AS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0